tag:blogger.com,1999:blog-5363732163393504139.post2358904546689301836..comments2023-07-01T14:43:51.105+03:00Comments on Kirlahin blogi: Ottelua robotin kanssaUnknownnoreply@blogger.comBlogger5125tag:blogger.com,1999:blog-5363732163393504139.post-79803266462836386192012-04-17T10:19:39.232+03:002012-04-17T10:19:39.232+03:00Näissä tilanteissa tulee mieleen valkoinen valhe (...Näissä tilanteissa tulee mieleen valkoinen valhe (Häpeän vain hiljaa...) Mitä jos sanoisi aina kun puhuu puhelimessa tällaisia asioita, että nauhoittaa kaiken varmuuden vuoksi..... Joku varmaan nauhoittaakin.mmhttp://mutkimus.vuodatus.netnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5363732163393504139.post-13535783486670000122012-04-09T12:27:12.622+03:002012-04-09T12:27:12.622+03:00Tessa: minäkin tulin maininneeksi eräälle, jonka s...Tessa: minäkin tulin maininneeksi eräälle, jonka sain langanpäähän, että kadun katkerasti vaihtoa. Mies meni hiljaiseksi, mutta mitäs hän siihen voi sanoa.<br />Saa nyt nähdä miten lähtee toimimaan jatkossa. Voihan sitä vaihtoa harkita myöhemmin uudelleen.Kirlahhttps://www.blogger.com/profile/00130078097754031741noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5363732163393504139.post-55125019945783459822012-04-08T16:47:52.995+03:002012-04-08T16:47:52.995+03:00Voi ei... Toivottavasti sinulle soittaa pian jonku...Voi ei... Toivottavasti sinulle soittaa pian jonkun toisen operaattorin myyjä. Me vaihdoimme vasta Sonerasta pois (tosin kaupungissa), koska se pätki tai ei toiminut ollenkaan todella usein. Tiedämme, että vika oli Sonerassa, mutta vikailmoituksia ei yleensä uskaltanut tehdä, koska heillä oli 100 tai jopa 200 euron "uhkasakko" väärästä ilmoituksesta. Lisäksi kaikki asiakas"palvelu" tapahtui tosiaan robotin kautta. Tuollaista en todella halua tuke, mieluummin maksan netistä vaikka muutaman euron enemmän.Tessahttps://www.blogger.com/profile/03544240103589645099noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5363732163393504139.post-73121674185670150562012-04-07T16:11:44.864+03:002012-04-07T16:11:44.864+03:00anonyymi: luulen, että tulevaisuudessa parhaiten p...anonyymi: luulen, että tulevaisuudessa parhaiten pärjää se, joka keksii, että asiakkaat tykkäävät, kun pääsee heti oikean elävän ihmisen kanssa puheille. En oikein millään ymmärrä, miksi pitää kasvattaa firmaa yli kapasiteetin. Eikö kaikkien etu ole se, että olisi pienempiä yksiköitä.<br />Tämä pätee minusta kaikkiin muihinkin firmoihin kuin tietotekniikkaan.Kirlahhttps://www.blogger.com/profile/00130078097754031741noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5363732163393504139.post-10485037634710955842012-04-06T23:42:55.830+03:002012-04-06T23:42:55.830+03:00Otan osaa!Säälittävää!
Olin 10 vuotta käymättä Su...Otan osaa!Säälittävää!<br /><br />Olin 10 vuotta käymättä Suomessa ja sitten järkyttynyt, kuinka huono palvelu siellä on, eikä mikään suju, mutta kaikilla on käsi auki rahaa ottamassa.<br /><br />Esimerkkejä olisi useita noista puhelinroboteista. Mutta surkuhupaisin juttu on, miten kuuron ulkomailla asuvan tuttavani olisi pitänyt hoitaa Elisan kanssa puhelimitse dementunoituneen sairaalassa olevan äitinsä asioita, kun Elisa ei ilmoita edes internetissä muuta kuin puhelinnumeron, ei siis minkäänlaista posti- tai internetosoitetta. Monen mutkan kautta se meiltä sitten onnistui; puuttui vain että neljäntenä joukossa olisi ollut sokea.Anonymousnoreply@blogger.com